מדיניות החזרות
מִפִּרְיָהּ וּמִטּוּבָהּ עושים מאמצים תמידיים כדיי לשפר את השירות ולאפשר לכם לשנות את פרטי הזמנתכם ואף לבטלה.
לא בכל רגע ניתן לבצע שינויים כאמור.
ההוראות הבאות קובעות באיזה אופן ומתי תוכלו לשנות משלוחים, להחליף או לבטל פריטים ומוצרים שהזמנתם ואף לבטל כליל את ההזמנה.
כל בקשה לשינוי כאמור יש להפנות למוקד שירות הלקוחות או בדואר אלקטרוני mfitoussi@neto.net.il
בעת הפניה תתבקשו להזדהות באמצעות שם המשתמש והסיסמה שבחרתם במהלך הרישום באתר מִפִּרְיָהּ וּמִטּוּבָהּ נא הכינו אותם מראש כדי לזרז את הטיפול בבקשה.
לפני משלוח ההזמנה על מנת לשנות הזמנה יש לפנות לשירות הלקוחות עד השעה 11:00 באותו יום.
ביטול הזמנה ניתן לבצע עד השעה 12:00 ביום השילוח.
לאחר אספקת ההזמנה
לאחר קבלת המשלוח תוכלו להחזיר או להחליף מוצרים בהזמנה הבאה, בהתאם למדיניות החזרת המוצרים של מִפִּרְיָהּ וּמִטּוּבָהּ המפורטות להלן.
אתם רשאים לבטל כל הזמנה שביצעתם באתר מִפִּרְיָהּ וּמִטּוּבָהּ, או חלק מן המוצרים והמצרכים שקיבלתם, ולהחזיר את המוצרים והמצרכים שרכשתם. כדי לבטל הזמנה או רכישת מוצרים מסוימים, תוכלו לעשות זאת בתיאום עם מוקד שירות הלקוחות של אתר מִפִּרְיָהּ וּמִטּוּבָהּ בפרקי הזמן המופיעים מטה –
- במוצרים שנרכשו בתפזורת (כדוגמת פיצוחים ופירות יבשים) – בהתאם לחוק מוצרי מזון טריים (מוצרים פסידים(.
- במוצרי מזון אחרים – בתוך 48 שעות ממועד קבלתם. בתנאי שהם סגורים ולא נעשה בהם שימוש .
- במוצרים שאינם מוצרי מזון או טובין פסידים אחרים כמשמעם בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 עד שבועיים ממועד קבלתם בפועל.
את המוצרים תוכלו להחזיר למרכז מכירות מִפִּרְיָהּ וּמִטּוּבָהּ . לאחר החזרת המוצרים תזוכו במחיר ששילמתם עבורם (לא כולל דמי המשלוח).
הזיכוי יבוצע באמצעות כרטיס האשראי שלכם
אם פתחתם את אריזת המוצר, השתמשתם בו או צרכתם אותו, לא תוכלו להחזירו אלא אם כן היה המוצר מקולקל.
במידה ויש בעיה במוצר, שימרו על המוצר באריזתו ומסרו אותו לשליח בעת ביצוע החלפת המוצר או לשם קבלת זיכוי עבורו.
בכל מקרה, החזרה והחלפה של מוצרים, תיעשה בהתאם ובכפוף לכל דין, לרבות הנחיות משרד הבריאות.
מידע כללי
משלוח חינם – בקניה מעל 350 ש"ח .
עלות משלוח לכל מקום בארץ – 34.90 ש"ח (בקניה מתחת ל 350 ש"ח )
המשלוחים מתבצעים באמצעות שליח עד הבית
* ניתן לשלוח לכתובת אחרת, כדאי לתת את הכתובת בעבודה, או במקום שבו אתם נמצאים בשעות היום.
* אספקה בתוך 1-4 ימי עסקים מיום הרכישה לערים מרכזיות ( בהתאם לשעת ההזמנה (
* המשלוח מתואם טלפונית כשעה לפני ההגעה ע"י השליח
שעות וימי ההפצה
* המשלוחים מתבצעים בימים א'-ה' בין השעות 8:00 עד השעה 21:00
* המשלוח לא מוגבל בק"ג
מועדי פיזור החבילות
*ערים מרכזיות : א-ה עד 4 ימי עסקים
*סובב בית שאן, מנרה וראש הנקרה,
*מושבים וקיבוצים : עד 4 ימי עסקים
*רמת הגולן ואילת : עד 4 ימי עסקים
*ישובי יהודה, שומרון ואריאל – עד 4 ימי עסקים
*באר שבע והסביבה, ים המלח : עד 4 ימי עסקים
לתשומת לבכם
אם קיבלתם חבילה פגומה או חסרה, יש לעדכן את נציגי שירות הלקוחות שלנו בטלפון או באתר עד 24 שעות מקבלת החבילה.
במידה ויתקבל הדיווח מעל 24 שעות, לא נוכל לתת מענה לבעיה.